Thursday, October 29, 2009

Şimşek McQueen ve Arkadaşları

Şimşek McQueen yaklaşık 2 yıldır pasta yapan arkadaşlarımın blog ve kataloglarında gördüğüm bir karakterdi. Geçtiğimiz haftasonu kendisini modellemek bana da kısmet oldu.

Pastayı kuzenimiz İlknur Abla'nın 4 yaşına giren oğlu Alperen'in kreşte kutlanacak doğumgünü için yaptım. Yaparken de çok eğlendim.


Animasyon da olsa konu yarış arabaları olunca kocacığımın da baya ilgisini çekti ve bir Şimşek McQueen de kendisi modelledi. Hatta onun yaptığını daha çok beğenip pastaya da onu koyduk :)


Üzerindeki aksesuar ve detayları ben yapsam da arabanın iskeleti ona ait yani.

Bu da benim karakterim. Çocuklar nasılsa paylaşamaz düşüncesiyle bunu da ayrıca ekledik tabi pastaya.

Aldığım geribildirime göre çocukların tepkileri görmeye değermiş.

Alperen'e ailesiyle birlikte sağlıklı ve mutlu yaşlar diliyorum.

Sevgiler...

4 comments:

Haydins said...

Ooo ailecek çalışıyorsunuz artık ne güzel :)

PastaZer said...

Sorma Serpilcim, bi de disiplinli ve konsantre çalışıyor ki şaşırırsın :)

kereminkurabiyeleri said...

Erkek çocuklar için yapılabilecek en güzel pastalardan biri. En kısa zamanda ben de denemek istiyorum. Çok güzel olmuş.

nymphea said...

Ikinizin de eline saglik, gercekten cok guzel gorunuyor.. Bu arada kendin icin pasta yapmayacak misin?? Dogum gunun kutlu olsun:) opuyorum..