Tuesday, October 20, 2009

Bahar Kokan Nişan Pastası

Detayları bir önceki postta verdiğim pastanın fotoğraflarıyla karşınızdayım. Dediğim gibi model İlker'e ait. Bana düşen Tülin'in çok beğendiği aşk kuşlarını pastanın tepesine kondurmak oldu.

Bu pasta yaptığım ilk çift katlı pasta oluşuyla PastaZer tarihine adını kazıdı. Bundan önce ufak katlar çıkmıştım bazı pastalara (mesela annemin pastası) ama tam anlamıyla çift katlı pasta olarak bunu ilk sayabilirim.

Aşk kuşları benim için çok özeldir, kendileri şeker hamurunu ilk elime aldığım pastadır. Bundan 2,5 sene kadar önce bir yıldönümüz için yapmıştım. O pastayı da ayrıca paylaşırım. Merak edenler facebook albümümden görebilirler :)

Tülin ve Yunus'a tekrar mutluluklar diliyorum.
Sevgiler...

2 comments:

lemur said...

güzel olmuş kuşlar çok sevimli.çocukluk aşkı gibi bir şey çağrıştırıyorlar.harika olmuş

Flame said...

Pek bir roamntik geldi bana. Eline sağlık canım..