Monday, October 12, 2009

Beyonce Pasta

Geçtiğimiz hafta mutfağımdaki pasta yoğunluğu inanılmazdı. Yoruldum, uykusuz kaldım ama hepsine değdi diyebilirim.

Bu işin en keyifli yanı geribildirimleri anında alabiliyor olmak. Bir diğer güzel yanı da tanımadığınız insanların hayatlarına tanık olmak, birşeyler paylaşabilmek. Bu pastanın da o kadar güzel bir hikayesi var ki, ben içinde bulunmaktan ötürü çok memnun oldum.

Mesut Bey aynı şirkette çalıştığı kız arkadaşı Ayşe Hanım'ın doğumgünü için hazırladığı sürpriz kutlama için Beyonce şeklinde bir pasta yapmamı rica etti. Ama Mesut Bey'in sürprizleri pastayla sınırlı değildi. Özel olduğu için çok detay vermek istemiyorum ama farklı zamanlarda farklı yerlerde Ayşe Hanım'ın eline geçen notlarla başlamış doğumgünü faaliyetleri. Ve de özenle seçilmiş çok hoş bir hediyeyle bitmiş. Bu arada benim yaptığım pasta da Ayşe Hanım'ın bütün sürprizler bitti dediği anda çok şaşırmasına neden olmuş. Neden Beyonce derseniz de Ayşe Hanım sıkı bir Beyonce hayranı.

Ayşe Hanım'ın doğumgününü bir kez de burdan kutluyorum, ve mutlu bir hayat diliyorum.

No comments: