Thursday, January 29, 2009

MİM, 4x4

Sevgili Haydins beni mimlemiş. Hemen cevaplara geçiyorum.

Yaptığım 4 iş;
  • Şuana kadar hep IT (Bilgi Teknolojileri) sektöründe çalıştım, zaten başka iş yapsam boşuna okumuş olacaktım.
  • Pasta ve Kurabiye
  • Yüksek Lisans
  • Spor (Aslında iş olarak düşünmemek lazım ama düzenli yapmaya çalışıyorum)

Defalarca izlediğim 4 film (genelde aynı filmi baştan sonra 1 kereden fazla izleyemem ama nadir de olsa izlediklerim var ya da izlemek zorunda bırakıldıklarım);

  • Dirty Dancing First Dance First Love
  • The Godfather (Baba serisi)
  • Ratatouille (Bunu Haydins'den kopya çektim ama gerçekten süperdi)
  • Hababam Sınıfı Serisi

Yazarken farkettim daha çok varmış aslında :)

Yaşadığım 4 yer (benim yaşadığım yerler saymakla bitmiyor, çocukluğumdan beri çok gezdik ama son dördünü sıralayayım ben de):

  • İstanbul
  • Ankara
  • Adana
  • Malatya

İzlediğim 4 TV programı:

  • Canım Ailem (buara izlediğim tek yerli dizi)
  • Two and a Half Men
  • How I Met Your Mother (Annenle nasıl tanıştım diye çevirince komik oluyor)
  • Saba Tümer ile Bu Gece

Tatil için gittiğim 4 yer:

  • Burhaniye - Ören (doğduğumdan beri her sene)
  • Tayland
  • Rusya
  • Yurdumun akdeniz ve ege sahil şeridi

Sevdiğim 4 yemek (işte bu çok zor, ben her yemeği severim):

  • Annemin içli köftesi
  • Katıklı dolma (yöresel bir yemek, bir çeşit kabak dolması ama bulgurlu)
  • Firik pilavı
  • Gavurdağı salatası

Yemek listesine bakınca kalori bakımdan baya zengin oldu :) Gerçi bunlar çok nadir yediğim yemekler, belki de ondan çok seviyorum.

Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer:

  • Deniz kenarı (klasik oldu ama deniz de özleniyor bu havalarda)
  • Yeşillikler içinde sakin huzurlu bir otel
  • Pasta kursu
  • Jacques Torres Chocolate

Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:

  • Abimin yanıbaşı
  • Ankara'daki barajlardan biri (malum susuzluk var)

Başka da aklıma gelen yer yok...

Haydins'e beni bu etkinliğin içine çağırdığı için teşekkür ediyorum. Benim maalesef henüz mimleyeceğim biri yok.

No comments: