Thursday, January 8, 2009

İlk Yazı ve Merhaba

Uzun bir erteleme dönemi sonrasında ben de blog dünyasına girmiş bulunuyorum. Uzun süredir bu işe girişmeyi istememe rağmen düzenli olarak güncelleyememe ve dolayısıyla da günün gerisinde kalma korkusuyla bir türlü cesaret edememiştim. Ama kaderden kaçılmıyor, işte karşınızdayım.

Blogumun adından da anlayacağınız gibi pasta ve pasta dekorasyonu yapan, çok yorucu olmasına rağmen yaparken terapideymiş gibi hisseden, yaptığı pastaları insanlara sunmaktan ve insanların tepkilerini izlemekten inanılmaz keyif alan biriyim. Ama blogumun sadece pastalarımı tanıttığım bir site olmasını istemiyorum, bunun için zaten başka bir site çalışması içindeyim :) Elimden geldiğince kendimden, yaptıklarım/yapacaklarımdan bahsetmeye çalışacağım.

Kısaca başlayayım; 25 yaşındayım, yeni evliyim (eşimi de birara anlatmam lazım, zira bol bol adı geçecek), bilgisayar mühendisiyim (e o zaman neden herkesin yaptığı gibi sıradan bir blog yaptın diyebilirsiniz - terzi kendi söküğünü dikemiyor işte, vakit yok), bir şirkette proje yöneticisi olarak çalışıyorum, aynı zamanda eşimle beraber işletme konusunda yüksek lisans (nam-ı diğer mba) yapıyoruz (daha ilk dönem, diplomayı aldığım günü görür müyüm bilmiyorum).

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, daha çok vaktimiz olacak tanışmak için.
Umarım sıkmam sizleri...

Sevgiler...

Zerrin

8 comments:

Dilek Oral said...

zerrinim
Sonunda actin blogunu hayirli olsun.
Senden bol bol guzel yazilar ve pastalar bekliyoruz

Haydins said...

Hayirli olsun :) kacirdim ilk yorumu ben yazarim belki demistim.. Buralardayim artik yeni yazilarda :)

gozdetarifler said...

Hosgelmissin zerrincim... bol yazılı, bol yorumlu dolu dolu bir blog olması dileğimle...
ilk pastanı bekliyorum:)

PastaZer said...

Teşekkür ederim arkadaşlar, beni izlemeye devam edin lütfen...
başka okuyanım olmayabilir :)

Unknown said...

Hoşgeldin, blogun hayırlı olsun.
Segviler,

Ali Uğur said...

Blog un hayırlı olsun Zerrin. Website n de var ama sanırım blog bizi alıştırma amaçlı şimdilik :)

PastaZer said...

Teşekkürler Gülhan.
Ali haklısın websitem de var ama blog aslında kendimi alıştırma amaçlı :)
Websitesi tasarımı devam ediyor şuanda, tamamlanınca elbette haber vereceğim.

Ebruli said...

Sevgili Haydins'in blogunda okudum: "guzel pastanin sahibi blog acti" diye yazmis. Ben de ziyaretine geldim.

Hayirli olsun, sevgi dolu yazilar diliyorum...