Monday, May 18, 2009

Vaftiz Kurabiyeleri


Çok sevdiğim arkadaşlarım Dilek ve Aret'in yeğenleri Arek için istedikleri vaftiz kurabiyeleriyle döndüm. Tören Nisan sonunda oldu bitti ama ben ancak yayınlayabiliyorum. Bu sefer daha çok fotoğraf çekme şansım oldu ama içlerinden güzellerini ayıklamak da çok zamanımı aldı.

Anneye hediye olarak kocaman kurabiyelerden oluşan bir buket,

misafirlere dağıtılmak için de 100 kadar minik kurabiye yaptık. Yaptık diyorum çünkü Dilekcim de yardım etti bana.

Vaftiz olunca ne tarz kurabiye yapılır çok emin olamadım. Klasik bebek kurabiyelerinin olacağı kesindi ama yanına güne özel birşeyler daha bulunmalıydı. Düşündüm, en uygun melek ve mum olur gibi geldi. Böylece de ilk defa denediğim yeni kurabiye modellerim ortaya çıkmış oldu.

Burda da buketimiz gitmeden önceki son hali, benim kafamın da gölgesini görüyorsunuz alt kısmında :)

Upuzun ve mutlu bir hayat diliyorum sana Arek Bebek...

Sevgiler...

5 comments:

Haydins said...

Nice yeni siparislere :)

Kacmadiniz mi bir yerlere tatil ya..

PastaZer said...

Teşekkür ederim Serpilcim.
Maalesef kaçamadık, tam final dönemi :(

pasta evim said...

KURABİYELER HARİKA GÖRÜNÜYOR. ÖZELLİKLE MELEK OLANA BAYILDIM. KALIBI BOŞ GÖRÜNCE İNSAN Bİ ANLAM VEREMİYOR AMA BÖYLE SÜSLEYİP ALLANIP PULLANINCA HARİKA OLUYORMUŞ.HEMEN BİR MELEK KALIP EDİNMEK LAZIM. ELLERİN DERT GÖRMESİN CANIM.

PastaZer said...

Çok teşekkür ederim canım...

Dilek said...

Zerrincim

Bu misafirlere bi daha sefere daha çok kurabiye yapalım. Çünkü 100 tane yetmedi , kapışıldı, hatta görümceme (yani bebeğin annesine) hediye diye götürdüğüm kurabiyeler bile alınmış. Öyleki bi ara baktım kova doluydu, bi ara baktım bomboştu.

Kısacası ellerine sağlık. Çok ama çok güzeldi kurabiyeler.